papirtosse

torsdag den 12. april 2012

Nyt legetøj :-)

Jeg har købt en ultimative Pro Crafters compagnion for et stykke tid siden og har så afpørvet den  hen ad vejen. Et dejligt legetøj med mange muligheder. Jeg er ikke nået i gennem hele CD endnu (2½ timers tut). I dag har jeg afprøvet, for mig en ny teknik, med prægning og bagefter en gang sandpapir. Har dog fundet ud af, at prægingen nok ikke er mest velegnet til mønstret papir. Men med sandpapiret kom konturene alligevel frem. Har i et forslag, hvordan det kunne fremhæves yderligere?






Jeg fik også lavet et baby kort med en lille konvolut inden i :-).




Det er lidt svært at se prægningen, da det er morbærpapir.



4 kommentarer:

  1. Rigtig fine kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Rigtig fine kort du har lavet - prægningen kommer mere frem, hvis der er hvid kerne i papiret.

    SvarSlet
  3. Flotte kort. Du kan også sværte prægningen, det ser godt ud

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer! Jeg har prøvet at sværte prægningen - det blev mega flot! Tak for tippet. Har desværre glemt at tage billede - kortet er sendt...

    SvarSlet