papirtosse

onsdag den 6. marts 2013

Fund i genbrug

Så gik turen til genbrugen i går. Fandt glas, en håndsymaskine, en blomster loom, en gl. leksikon, en gl. bog med gl. skrift fra København med nogle utrolig flotte illustrationer, en kvaste og nogle hvide fjer til mit hobbyrum. Det var udsalg - dvs. halv pris på det hele. Jeg købte 10 utrolig flotte og ubrugte dækservietter, 6 nogle rigtig smukke rødvinsglas og nogle små skåle i forskellige farver og mønster. Jeg kom af med den fyrstelige sum på 65kr for hele herligheden. Her et par billeder, tid det, jeg kan bruge til kort og scrap:


Glassene er ikke ret store og passer til fyrfadslys. Har så lavet en værtindegave af 2 glas. Fik nolge dejlige diecuts fra Pips (bytte) fra Memory box, som jeg farvede med distress ink. Jeg havde selv en  til ornamentet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar