papirtosse

torsdag den 23. januar 2014

Svært at komme i gang efter jul

Synes, det har været svært at komme i gang efter jul med at lave kort eller andet ... jeg har nogle hængepartier (opdatering af en hjemmeside som driller a.h...til) som har røvet lysten. Men i dag tog jeg mig sammen - fik lavet det jeg skulle, rettede til, men desværre virker oploaden ikke. Øv. Men siderne er lavet og jeg får hjælp til det sidste i morgen. Så jeg var meget glad for det oplæg i scrapklubben i dag http://www.scrapsisters.dk/forum/index.php?topic=20094.0;topicseen- og så kom jeg i gang :-).
En udfordring for mig, var at bruge nogle farver, jeg har det svært med. Hyggeligt. Og nu vil jeg se dyner!


9 kommentarer:

  1. De farver er du da ellers tossegod til at bruge! Supersødt kort du har lavet!

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt kort og ja så skønne farver, og de passer bare sååå fint sammen med det hele her.

    SvarSlet
  3. fint kort og farverne er da SÅ fine

    SvarSlet
  4. Det er så smukt i flotte farver og en skøn Eiffeltårn

    God eftermiddag!!!

    SvarSlet
  5. Dejligt kort med skønne farver

    SvarSlet
  6. Meget lækkert kort, i lige mine farver. knus morkaren.

    SvarSlet