papirtosse

fredag den 24. januar 2014

vinter chockoladekort

Sikken et koldt vejr det er! Men smukt - her skinner solen. Lige en dag til at stå på skøjter. Inspireret af det, har jeg lavet et choko-kort, som jeg skal have med som værtindegave i morgen :-).



Kortet er beklædt med hvid/blå møstret papir, så fandt jeg vellumpapir med påtrykt motiv (engang for længe siden købt i Lidl) og så nogle udskårne iskrystaller med mine nye dies.
Nu arbejder Sille - jeg er ved at lave et chokokort til en skakspiller... Men nu vil jeg løbe en lille tur - det er bare for flot vejr til at sidde inde!
Hav en god dag

7 kommentarer:

  1. Flot flot kort, og super lækre snefnug, hvad dieset eller brand er det fra?

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle superflotte snefnug - hvilke dies er det?
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. impression obsession dye "snow flakes"

      Slet
  3. Så lækkert et chokokort... håber du fik en god løbetur :-)

    God lørdag

    SvarSlet