papirtosse

lørdag den 15. februar 2014

en udfordring...

Min svigerdaters mor skulle bruge nogle chokoladekort... frit slag...
Hold op, det tog godt nok lang tid- mit problem var at finde papir i matchende farver til min ide... det tog sin tid - men jeg er tilfreds med resultatet. Begyndte omkring kl 19 - og er bleven færdig nu... (01:09). Men jeg hyggede mig. Har lavet en masse pynt, som alligevel ikke kunne bruges :-).


  

Jeg brugte både stempler, dies, hjemmelavet baggrund, sværter, enamel accent, liquidpearls og designerpapir.

6 kommentarer:

  1. Kortet med ginen er virkeligt flot.

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare flotte begge to. Dewm er du nu sluppet rigtig godt fra, og skidt med det pynt, det kan vel altid bruges til nogle andre kort senere så, kan de ikke? Jeg har faktisk en kurv, hvor alle de der overskud ryger i, og så engang imellem tømmer jeg den ud på bordet, og det kommer der faktisk nogle gange noget helt nyt og uprøvet ud af, og så er det smadder sjovt også.

    SvarSlet
  3. Resultaterne blev super flotte... det er sommetider man må prøve sig frem med pynten ( det kender jeg alt til ;-) )

    God søndag

    SvarSlet
  4. De er blevet rigtig flotte

    SvarSlet