papirtosse

tirsdag den 11. marts 2014

indpakning til weekendophold

Købte et weekendophold med gourmetmad i gave - så skule det pakkes ind... Brugte samme fremgangsmåde som forrige indlæg.

Selve kvitteringen er pakket ind i i silkepapir og gjort fast bagerst i kortet og pyntet med et gl. Jyllandskort, som jeg fandt i en gl. leksikon. Det andet pynt er diecuts eller fundet i gemmerne.





Jeg han købt en envelope punch på Convention... genialt værktøj! Man får det lavet lige den størrelse, som man skal bruge.


Jeg vil i hvert fald også afprøve den tut, Pia har lavet 

6 kommentarer:

  1. Sikke en sød æske - jeg kan forestille mig at modtager bliver rigtig glad :-)
    Jeg har også kigget på pia´s tut, har bare ikke nået det endnu. Arbejdet tager for meget af min fritid...

    SvarSlet
  2. Kanon fed ide at bruge det her til sådan en gave, og så ser det jo bestemt heller ikke ligefrem grimt ud vel? he he he. Nej det ser faktisk endda smadder godt ud Katarina. Jeg er sikker på, at det bli´r modtaget med meget stor glæde af modtageren.

    SvarSlet
  3. Sikke en flot gaveindpakning.

    SvarSlet
  4. Super flot og kreativ indpakning
    God dag til dig

    SvarSlet
  5. Superlækker æske, du har lavet! Det må jeg vist også prøve :-)

    SvarSlet