papirtosse

onsdag den 2. juli 2014

fødselsdagskort gruppe3

Nu kan i se alle de dejlige kort jeg har fået til min fødselsdag. Tusind tak for dem alle og tak for alle de små overraskelser vedlagt kortene.



Rigtig sødt kort fra Heidi





 Et kort som jeg ikke har set før - og som absolut skal afprøves selv! Lavet af Lissy



Flot farvelægning og flot komponeret, fra Lena/Smukkestump



 Den statistik kan jeg lide! Sjov tekst og rigitg mange detaljer fra Line/Minalima



 Er vild med dette enkle kort - men der er lagt en del arbejde i det! Og så i mine yndlingsfarver! Fra Bertit/Male


 Smukt kort - skøn stil.  Den er fra Lise-Lotte


 Fantastiske farver! Bare så smukt - jeg var nødt til at investere i Gelatofarver! Fra Lind/Mayfair


 Flot kort både ud og indvendig. Igen mine yndlingsfarver!  Fra Annette



 Fantastiske embossinger og farver- både udvendig og indvendig. Fra Camilla




 Superflot kort med lækre stempler. En stil jeg rigtig godt kan lide.  Fra Maria




Og til sidst dette sjove kort fra Maryann

5 kommentarer:

  1. Masser af kanon flotte kort du har fået Katarina, og dejligt, at vi ramte noget, du kunne lide.
    Der er da simpelthen så meget fed inspiration i den stak her, at man får helt lyst til bare at gå igang med det samme ha ha ha.

    SvarSlet
  2. Først tillykke med fødselsdagen til dig.
    Sikke mange fine kort du har fået. Det er så sjovt at sidde med al den inspiration i hænderne.
    Kortet du ikke kender ligner et Joy fold card. Prøv at google det navn.
    God aften fra Annette - medlem af kortgruppe 1.

    SvarSlet
  3. Stort Tillykke med Fødselsdagen - omend det jo nok er lettere forsinket :)
    Sikke nogle fine kort du har modtaget - Jeg har meldt mig ud af de kortgrupper jeg var med i - så jeg må undvære alle de skønne kort i år. Så er det jo herligt man kan se dem I andre modtager - hehe.

    SvarSlet
  4. det ser godt ud.. glæder mig helt til det bliver min tur til at modtage sådan en stak :-)

    SvarSlet
  5. århh nu fandt jeg din blog.. og ihh jamen sikken søde fødselsdagskort du har modtaget. stort tillykke her fra mig osse
    hilsen Dorte

    SvarSlet