papirtosse

onsdag den 31. december 2014

Ikke julekort-tid...

Hej,
Jeg er vild med julekort og de farver, som følger med det. Men NU er det også tid til andet! Men farverne slipper jeg ikke lige - jeg har lært her i det seneste tid, at blå bare er sagen... .


  Jeg har lavet et vinterkort til en SS fødselsdag i blålige nuancer





og så har jeg leget lidt med  tørembossing og kridt (inspireret af http://nedergaardsscrapblog.blogspot.dk/2014/12/kort-med-mange-teknikker.html)



Det sidste kort startede jeg med en diecut og byggede det op. Motivet med fuglen og blomsten fandt jeg på nettet og klippede ud - og så fandt jeg matchende rød karton til blomsterne. Desværre kan man på billedet ikke rigtig se, at stenen i midten faktisk er gul.

Jeg ønsker jer alle sammen godt nytår.

7 kommentarer:

  1. 3 flotte kort du har lavet.
    Godt Nytår! Vi "ses" i 2015

    SvarSlet
  2. Rigtig skønne kort :) Tak for dig søde hilsen! Ha' et rigtig dejligt nytår - jeg glæder mig til at se mere fra dig i det nye år!

    SvarSlet
  3. Tak.... ønsker også dig og din familie et
    Rigtigt Godt Nytår

    Lækre ikke julekort ;-))

    SvarSlet
  4. smukke kort og Rigtigt Godt Nytår til dig og dine

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort her også Katharina, og hele året igennem.
    Rigtig goddt nytår til dig og dine også herfra.

    SvarSlet
  6. Det er nogle flotte kort du viser - alle.
    Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet