papirtosse

tirsdag den 13. januar 2015

afprøve teknikker

Hvordan har i det med det? Der findes bare så mange spændende teknikker - og hvor er det sjovt at afprøve dem. Desværre har jeg det spådan, at jeg nogle gange bare kikker, læser om det og bruger meget krudt på, at finde ud, hvordan man gør - men kommer ikke selv i gang. Det er et af mine nytårsfortsætter - jeg vil blive bedre til at faktisk gøre det! Jeg får "Papercraft inspirations" hver måned, og i sidste måneds var der tut om distress ink. Og det har jeg så prøvet...



Og så har jeg leget med sillen :-). Faldt over nogle rigtig søde feer, og så fik jeg lavet et par kort.




Og så skulle jeg lige lave et kort til vores søn, som afslutter med det sidste eksamensfag på torsdag. Så er der kun hovedopgaven tilbage. Konvolutten er til "karakterpenge"... selve kortbasen er skåret efter en fil fra storen. (Doily accorion stand card).



Kan i have en god dag!

4 kommentarer:

  1. Super lækre og inspirerende og fantastisk smuk distressing

    God dag til dig

    SvarSlet
  2. Super fede kort begge to. Dem har du bestemt lavet rigtig godt og virkelig flotte begge to også.

    SvarSlet
  3. Wow, sikke nogle lækre kort! Er da helt vild med himlen på det første kort!

    SvarSlet